Monday, March 19, 2007

Yr.2_19/3/07_妮飄湯碗

以下部份內容可能會引起讀者不安,敬請留意!
上個星期,我唔舒服,疴足七日,疴到腳仔都軟埋。試過一日疴咗十次咁多,好辛苦!大家都好為我心痛,而我個pet pet就好痛。婆婆將我o既苦況形容得繪聲繪影,有一晚,佢向媽me講︰「嘩!今日在恩有次疴咗好多,條尿片好似成碗湯咁……」daddy啱啱喺廚房揸住碗湯飲緊,不過佢都冇嘔,佢果然係好鍾意飲湯!

5 comments:

杜大B小朋友 said...

我可愛既細細細妹在在屙得咁辛苦,我好傷心呀...嗚嗚嗚
唔駛驚,我同天父講,你一定好番嫁...
不過一定要記得...
有乜事就...
祈禱啦!

Jane Chan 陳在恩 said...

大大大b姐姐,多謝你為我祈禱為我憂。你把聲響亮,神一定聲到啫!哈利路亞!

杜大B小朋友 said...

兩個星期冇見你啦在恩...
好掛住你呀!
要快d好番呀!
好擔心你呀!
你冇事呀麻?
又屙又發燒...
大大大b姐姐一定為你祈禱嫁!
希望你快d好番啦!

Jane Chan 陳在恩 said...

多謝你呀!你好有情有義!

杜大B小朋友 said...

掛住你的blog呀!
XD