Friday, December 12, 2008

Yr.3_12/12/08_紀念相集贈媽me

媽me榮任第二任母親,Daddy為表支持同謝意,暗暗地在網上訂做咗本精美紀念相集送俾媽me,由台灣空運到港。媽me見妹妹出生咗一段日子,Daddy都無乜表示,以為佢無心肝,殊不知嚟個咁嘅驚喜,就連我咁精明都估唔到Daddy有此一著!點解媽me起初會誤會Daddy無心?因為製作需時也,相集定名為「我們這三年零八個月﹣﹣初為母親的歴程」,顧名思義,最花時間就是要從我出生以嚟眾多靚相選取36張代表作,正所謂「手掌又係肉,手背又係肉!」實在好難取捨,又要編輯文字,我完全明白Daddy嘅艱苦工作。好啦!夠啦,我唔再幫Daddy講好說話,因為我要向偉大嘅媽me致敬︰「由我出生,到妹妹臨近出世,我兩歲十個月,再加上你駝著我嘅十個月,喺呢三年零八個月嘅日子,我好多謝你一切從心底嘅無私付出!」等我同大家分享當中幾頁啦!
 
 
Posted by Picasa

No comments: