Friday, January 01, 2010

Yr.5_1/1/10_簽名會

今年嘅第一日,竟然因為所出版嘅書,喺街上俾人認出係作者,要求我哋攪咗個臨時簽名會。當我哋全家正喺荃灣某購物商場行緊時,有位姐姐突然問媽me係咪在恩媽me,媽me未知對方來意下,有啲猶疑咁回答。於是,姐姐邊請媽me簽名邊喺手袋攞本書出嚟,而媽me就喺「估唔到」嘅情形下替姐姐簽名。估唔到者有二:一.竟被「讀者」要求簽名,因為佢自己唔係好覺得有過作者嘅身份;二.姐姐竟然隨身携帶嗰本書,話晒都出版咗接近一年,一定係我忠實粉絲。姐姐,真係多謝支持!不過唔好怪我當時從BB車彈開咗,我只係有點怕羞,無同你合照。Posted by Picasa

No comments: