Monday, January 16, 2006

Day 17_16/1/06_陳經理

今日媽me叫我做陳經理,佢話因為我嘅下巴似喎!真係唔係好明……Posted by Picasa

4 comments:

Anonymous said...

陳經理,我係Cathy秘書姨姨呀,請問有咩吩咐咁呢?係喎,點解您隻眼仔生咗粒蒼蒼嘅?

大B said...

一d都5似既...
似媽咪多d~

Anonymous said...

陳經理,我係Cathy秘書姨姨呀,使唔使要杯coffee咁呢,不過你都係要枝奶奶好啲~^0^

Anonymous said...

陳經理,我係Cathy秘書姨姨呀,使唔使要杯coffee咁呢,不過你都係要枝奶奶好啲~^0^