Monday, January 23, 2006

Day 24_23/1/06_不滿

今日,我陳經理有啲唔滿意,皆因有兩位職員請假,攪到間公司靜晒,無人同我開會!今年年尾,我都要諗下再唔再頒傑出員工獎俾佢哋。仲有,嗰個姓陳嘅,一個星期只係返一日全日,偏偏喺今日請假,如果個個星期係咁,我唔使出糧俾你啦!佢哋話去銅鑼灣領取智能身份證喎!佢兩個都未幫我攞出世紙啦!咁急做乜?如果我急住攞,就話會俾李添勝前輩話我啫……我諗李前輩都好應該幫政府宣傳,改下佢嘅名句︰「你哋趕住去攞智能身份證咩?」到時,記住俾番個credit我!雖然我間公司唔係做廣告嘅,但係我都幾creative!Posted by Picasa

No comments: