Monday, March 27, 2006

Day 87_27/3/06_壽星「公」

今日,阿公改咗名,叫做壽星公,我哋仲改咗食晚飯嘅地點。Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

唔知係唔係阿壽星「公」腳頭好, 定你腳頭好, 新聞話遲下你可以唔駛錢讀幼稚園, 陳經理你既業務一定可以再蒸蒸日上.
搞到我都想請返個經理, 搞下d小生意添.

Jane Chan 陳在恩 said...

我哋啲小生意,政府都唔覺得小,聽講我哋應該冇得受惠。不過,讀幼稚園分分鐘貴過讀大學,如果政府有體察到市民需要,都係好o既,好似澳門咁,一般家庭請經理都容易好多。Anyway,如果Alan叔叔請經理就好囉,好在我哋lee行唔怕競爭,愈多行家愈好玩!快啲啦!