Friday, March 31, 2006

Day 91_31/3/06_三個月

公司經營咗三個月,業績雖然未係好明顯(因為我哋呢啲公司係睇長線嘅),但係我嘅管理技巧就有顯著進步。依家我認到晒公司上上下下嘅員工,我仲經常晚晚同佢哋訓話㖭,一講就講幾個字(梗係指到時間啦,因為我仲未學到本地語言),不過佢哋都聚精會神咁聽,聽到笑晒。Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

近來為搬OFFICE事忙過不停,今天突然想起在恩你的BLOG,很久沒有看了,咁快就三個月啦!看來你的公司上下員工都齊心努力,業績都唔錯。唉!真想見下你真人版,幾時有空來大西北參觀下你Daddy的母校啊?
Antie Stella

Jane Chan 陳在恩 said...

太誇獎啦!感謝神俾咁乖!我都好想見下Antie Stella你啊!我媽me曬咗一啲2R相係俾啲識欣賞我o既朋友,雖然我未能親身見到你,等我叫啲下屬攪攪送啲俾你啦!多謝!