Wednesday, May 03, 2006

Day 124_3/5/06_收音機

「When I was young I'd listen to the radio. Waitin' for my favorite songs. When they played I'd sing along. It made me smile......」媽me有兩樣嘢鍾意聽:Carpenters同埋收音機。佢又鍾意聽住收音機瞓覺。所以,佢依家介紹我聽收音機,不過我聽o既lee部收音機,等極都等唔到第二首歌,嚟嚟去去都係果首Winnie the Pooh音樂,都唔知果個電台啲DJ點攪!媽me仲同我講,佢發現lee首歌喺Disneyland果個Winnie the Pooh遊戲度聽過,唔通我收o既台就係Disneyland頻道?我希望米奇同米妮可以幫我同迪先生反映下。有時,daddy同媽me仲會跟住我個收音機嚟唱,雖然唔係我sing along,但係都made me smile。仲有,唔知點解我每次聽聽下都瞓著覺! Posted by Picasa

No comments: