Wednesday, May 24, 2006

Day 145_24/5/06_勇敢面對

我人生o既精神係「勇敢面對」!lee樽水唔算得乜。嚟啦,媽me! Posted by Picasa

5 comments:

Anonymous said...

JANE,我想我都要向你多多學習!!
我都勇於面對!!曾一度放棄的我,我都要努力!!:D

Jane Chan 陳在恩 said...

好高興聽到你得到鼓勵,千祈唔好話向我學習。未請教閣下高姓大名?

Anonymous said...

想不到你會回覆我,我好高興喔!!
這刻暫時不想公開自己身份,遲些吧!!希望你可以快高長大啦!!
陳經理,我近來遇上很多很困擾的事情,但又唔知點同其他人講,但來到這裡,真的讓我有一點休息的空間,謝謝你!提供這麼好的網頁給我!!

Jane Chan 陳在恩 said...

我哋好樂意係家庭晚禱會記念你!加油!

Anonymous said...

好多謝你的祈禱呀!!@^.^@我會以後多些拜訪你的網頁的!也為你祈禱呀!!