Monday, July 17, 2006

Day 199_17/7/06_物件恆存

為咗證實「物件恆存」(想知係乜,請參下面o既註)lee個概念,我決定去屯門探營,搵daddy媽me。噚晚,係我自出世以來,第一晚冇同媽me瞓。雖然我見唔到佢哋,但係我知道daddy媽me係存在o既。最終,我見到媽me,仲同佢食午飯,但係就冇機會同daddy相見,今日係daddy第一次整日冇見過我o既一日,I miss you!
註︰「物件恆存」概念──寶寶一直以為看不見的就不存在,所以如果你把玩具藏在一塊布下面,寶寶會以為玩具消失了,根本不會去找。可是,現在他開始明白看不見不等於不存在,藏起了的玩具並沒有消失,他更會嘗試去追尋。掌握物件恆存的概念對建立安全感相當重要,因為就算看不見你,他亦會明白你仍存在。(《兒童發展4──四至七個月大嬰兒的發展》衞生署出版,2005年2月修訂) Posted by Picasa

No comments: