Friday, March 07, 2008

Yr.3_7/3/08_爸媽的童年

LEGO係daddy細個時候o既至愛,今晚佢第一次喺寶箱攞出嚟招呼我,我見到佢打開個櫃,裡面隱約有好多套LEGO。不過,daddy淨係俾lee一套喺上個世紀八十年代頭買o既LEGO診所我玩,因為lee套最新淨,冇塵咁「濟」。一路玩o既時候,daddy同我講咗段古,話佢細個o既時候佢嫲嫲大讚佢好珍惜啲LEGO,將來可以留俾啲仔女玩,當時只係小學生o既daddy覺得lee個情景會好遙遠,估唔到眨下眼就喺今日發生!daddy諗起都有啲感觸……不過冇落下男兒淚。媽me今晚進修後返到屋企,見到我哋兩父女玩緊lee套LEGO,又勾起佢o既童年往事,不過媽me冇講古,只係同daddy講咗一句︰「你就好啦!我細個唔准買醫院、醫生嗰類玩具嚟玩,不過估唔到依家偏偏會喺醫院度做嘢!」Posted by Picasa
Google & LEGO
這是Google特殊的紀念Doodle,以紀念LEGO積木在2008年1月的50週年。LEGO在世界各地極受歡迎,Google創辦人也是LEGO的fans。有興趣可看看此文"50th Birthday of the LEGO Brick"(英文)。

No comments: