Monday, April 14, 2008

Yr.3_14/4/08_我學你你學我


我依家學識講嘢,可以好清楚咁講,仲要係成句嗰隻,我身邊每個人都係我o既師傅。你哋聽我唱lee首「ABC」有幾咁清楚就知啦!好聽唔好聽?係媽me教我唱o既!daddy話唔只係我會學人講嘢,佢同媽me亦學我講嘢,佢哋話因為我講得好有風格,又攪笑喎!其中一句daddy跟唔到o既,就係lee首歌裡面o既一個歌詞「W」,正確發音係「double u」。大家不妨試下跟我唱下,睇下你哋學唔學到!

2 comments:

Anonymous said...

我聽得好清楚...『得do do』嘛!
唱得好好呀,在恩!

Jane Chan 陳在恩 said...

zoe姨姨,你聽力好好呀!多謝讚賞!