Monday, April 28, 2008

Yr.3_28/4/08_陪產

Daddy話lee個情景似曾相識,就好似當年daddy入產房陪媽me生我o既時候,daddy握住媽me隻手打氣,媽me努力……好溫馨!今日,角色轉移,媽me陪產,所「產」o既唔係bb,而係「便便」。媽me陪我,為我打氣,我努力,一樣好溫馨。今次我痾便o既方式有啲唔同,皆因今個星期開始我有新突破,放棄一直堅持o既痾便姿勢--站立式痾便(等我解釋下,即係著住條尿片企喺度痾),改用坐塔方式,喺運氣上好唔同,所以媽me從旁鼓勵,又讚我叻,我深受鼓舞,最終成功咗!其實,我都要多謝一位朋友,係佢激勵咗我坐塔痾便o既,佢就係諾禧妹妹。我一直以來堅持企喺度,就算明明坐喺度,一有便意,我就屹起身,企喺度運氣。有次喺酒樓飲茶,我唔理得咁多,喺席間屹起身就嚟。直至最近daddy得知諾禧妹妹告別塔仔,進攻大人市場,daddy帶我睇佢個blog(請參"告別黃色塔仔"),我好受感動,於是決心改變!多謝你,諾禧!事後,daddy將lee件喜事話俾auntie知,向佢道謝,佢哋一家人好興奮,反而激勵返佢哋!(詳情請參"讓你的光照在人前"Posted by Picasa

No comments: