Friday, July 18, 2008

Yr.3_18/7/08_新居入伙

我搬咗去新居啦!噚日,我哋由屯門搬咗去西灣河。依家我仲有自己間房tim,Daddy媽me話等細佬或者細妹出世之後,我哋就可以一齊瞓啦!經過一日,我間房執好咗,公公婆婆先至帶我去睇下,因為噚日搬屋嘅時候我唔需要在場指揮。我好開心呀!史迪仔床舖好靚呀,而且叮噹、Pooh Pooh、毛毛、Barney佢哋全部都喺新屋等我!不過,今晚我仲未喺度瞓,因為Daddy媽me明早會出發去馬來西亞作短期宣教,而我就會喺公公婆婆屋企渡假九日。Daddy媽me加油呀!我會乖乖等你哋返嚟!Posted by Picasa

No comments: