Sunday, July 27, 2008

Yr.3_27/7/08_廿七個秋

正所謂「一日不見如隔三秋」,屈指一算,Daddy媽me最近去咗馬來西亞短期宣教,我同佢哋分隔兩地都有廿七個秋!佢哋回港當日,急不及待去藍地見我。其實,我仲未可以返西灣河新居瞓我張私家床,因為Daddy媽me打算用多一日執拾新屋,怕我在場指揮影響進度。
當晚,我哋同爺爺嫲嫲、公公婆婆、姑媽、姑姐喺藍地晚飯,媽me一見我就嚟一個熊抱,我伏喺媽me心口,用嬌嗲嘅聲線,講咗幾聲︰「媽me媽me……」佢即刻頂唔住,吧吧聲喊咗出嚟,我都被嚇呆咗。佢話好掛住我,原來廿七個秋冇見就會咁嘅!你哋可能睇唔到,其實我都有眼濕濕,只不過我帶咗媽me喺馬來西亞機場買俾我嘅太陽眼鏡遮一遮,但係婆婆同姑媽冇收到lee個手信,所以就遮唔到淚眼啦!Posted by Picasa

No comments: