Wednesday, February 01, 2006

Day 33_1/2/06_脾王爭霸戰

今日Daddy媽me帶我去完母嬰健康院磅重同打針。你睇我隻脾就知我有份量啦!但係你又估唔估到我有幾重?有4.18kg,即係9磅3安士,我全靠多咗呢兩磅肉,先頂得住姑娘打落我左脾嘅無情針。呢枝針有幾無情?有啲同我一齊受呢枝針嘅朋友足足喊咗幾分鍾,成間健康院都知道晒!我只係喺姑娘面前喊咗幾聲,同埋腳仔震咗幾下啫,媽me都讚我堅強!Daddy就話我憑呢對脾可以參加脾王爭霸戰!哈利路亞! Posted by Picasa

2 comments:

大B said...

今日幾號呀?????????
頌係睇緊隻脾?????????????????

Anonymous said...

哈哈 ^v^
我黎左喇~
BB出世咁耐我都冇見過佢tim......