Sunday, February 26, 2006

Day 58_26/2/06_工作調配II

唔好話我對啲員工唔好,近日我主動作出咗一啲工作調動,就係戒夜奶,已經成功推行咗三日,而且情況令人滿意。咁嘅新安排,可以等我啲員工工作輕鬆啲,尤其是特別為咗嗰位再次出勤嘅女職員,希望佢可以專心幫我哋公司賺錢,話晒佢都係代表公司出去見客,要有精神,免得俾人誤解我嘅員工係國寶。 Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

hihi在恩
恭喜你已經成功戒夜奶3日呀!何況食得宵夜多,都會肥0架!所以你決定好英明呀!繼續努力!希望有時間0黎探0下你丫!

Anonymous said...

HAHA~~ 陳老板果然精明~ 對d職員又好~haha....願天父賜福你公司更多, 明天打針...緊吾緊張咁呢?? haha...無他既~ 用你雄厚的聲線, 叫姑娘一聲咁就攪惦架喇~ 女職員整餐好野你吃完, 跟住瞓下覺就ok啦~~ yeah!! 又好精靈咁~~

哼~駛乜講!!