Sunday, February 12, 2006

Day 44_12/2/06_倚菲姐姐精湛表演

今日倚菲姐姐嚟我屋企探我哋,佢好叻女㗎,自己識搭車(其實係駕車,佢架私家車就係泊喺我屋企個客廳)由屯門出嚟,仲帶埋佢阿爸阿媽和我媽me做女時候嘅同學一齊嚟。
倚菲姐姐仲有精彩表演㖭,呢項表演經過專人長期訓練,倚菲姐姐做咗Stunt Girl二十個月,睇緊嘅小朋友千祈咪學呀!因為單係呢個四肢掂地嘅動作就維持咗五秒咁耐,我媽me都嚇到目瞪口呆,不過隻手就震咗,所以呢張相影得濛濛哋。接住下個動作係一連串難度極高嘅動作︰倒立、湯瑪斯盤旋……唔知我第時跟媽me探朋友時,使唔使有一技旁身作巡迴表演呢? Posted by Picasa

No comments: