Friday, April 14, 2006

Day 105_14/4/06_神愛我

今天,我哋一家人參與了聯合崇拜,不同教會嘅弟兄姊妹聚首一堂喺中文大學崇基禮堂,記念耶穌嘅受苦與復活。之後仲去咗好多地方遊玩㖭。呢幅相就喺係嘉道理農場影嘅。Daddy同媽me都好感謝耶穌嚟到世界為我哋犠牲,等我哋可以同天父恢復和好嘅關係。
其實我唔係好明點解揀呢張相,原來媽me話想提醒佢自己︰「什麼才是美?」好多人都好介意自己嘅外表,成日都想瘦、纖型、整容,但就忽略咗心靈嘅美,心靈嘅平安,究竟大家追求緊嘅嘢,係咪真係生命中需要嘅嘢呢……好似呢張相,就咁睇一啲都唔美,但係睇真啲,有Daddy、媽me同我一齊,有大自然,有天父愛我們,已經很美!Posted by Picasa

No comments: