Wednesday, April 19, 2006

Day 110_19/4/06_少女的祈禱

今晚我又跟Daddy媽me去祈禱會。Daddy話楊千fa嗰首歌祈禱方向有啲問題,因為我哋祈禱係祈求神嘅心意成就,我相信耶穌必定賜最好、最適合嘅嘢俾我哋,耶穌係咁應承過㗎!「你們祈求,就給你們;尋找,就尋見;叩門,就給你們開門。因為凡祈求的,就得著;尋找的,就尋見;叩門的,就給他開門。你們中間誰有兒子求餅,反給他石頭呢?求魚,反給他蛇呢?你們雖然不好,尚且知道拿好東西給兒女,何況你們在天上的父,豈不更把好東西給求他的人嗎?」(聖經馬太福音七章七至十一節)所以我陳在恩都要咁宣告︰「神啊!您是我的主,我的好處不在您以外。」你哋睇下我Daddy媽me就知道神係信得過啦!點解?仲要問?有我咁精靈可愛嘅BB!Posted by Picasa

No comments: