Sunday, April 16, 2006

Day 107_16/4/06_佢哋好靚

其實呢幾位都係我媽me啲好姊妹,喺我未出世之前,佢哋都已經成日祝福我。
嗱!劇姨佢好潮㗎,我今日著呢件飲衫都係佢送,佢真係好有眼光!佢今日仲猛咁話我眼大,劇姨真係有taste。
而Mag姨姨佢好温柔又細心㗎,我未出世之前,佢都已經送咗啲衫俾我,仲有摸住我祝福㖭。
我見到33媽就最開心,因為我第一次親眼見到同摸到33咋(透過33媽個肚皮),佢依家已經20週大,佢好盏㗎,媽me都唔知我同佢傾咗幾耐,我好想快啲到九月,到時同33一齊玩、一齊祈禱、一齊敬拜!33佢好懂事㗎,雖然佢Daddy暫時努力緊讀書同做班長,未必成日可以陪住佢,而佢媽me就成日都會北上做扶貧工作(33大大話話都坐過幾次飛機㖭),但係佢就好明事理咁同我講,佢Daddy同媽咪依家嘅擺上,係為咗佢哋家庭未來更幸福而努力!我真係好佩服33嘅遠大眼光,我諗朱33經理未來嘅業務一定可以鴻圖大展!
朱經理,可唔可以幫我探定路,因為我都好想北上發展呀!遲啲再出嚟傾生意吖!Posted by Picasa

No comments: