Sunday, November 18, 2007

Yr.2_18/11/07_雙腳離地

今日喺我人生中首次乘搭飛機,心情有啲緊張,話晒第一次雙腳離地幾個鐘頭嘛!Daddy媽me都有啲緊張,因為第一次帶BB上機,daddy仲大鄉里,一上機就將我放喺座位上,仲差啲幫我扣安全帶。我諗daddy早應該問下做空姐o既舅母,就無咁「瘀」!原來,我帶嗰條BB安全帶係連接去媽me條安全帶嗰度,我覺得好似袋鼠咁!
有人話帶BB去旅行好嘥,話佢哋未識嘢,都唔知做緊乜。不過,daddy媽me覺得就算我唔知發生乜嘢事,起碼佢哋有個難忘o既回憶,況且我知道去邊度旅行!係去「本」玩!Posted by Picasa

No comments: