Friday, November 23, 2007

Yr.2_23/11/07_我走啦!

今日係行程最後一日,我哋喺大阪市行下,傍晚o既時候就搭機走啦!路經火車站o既大堂,有個廣告叫啲家長帶小朋友去東京探阿奇,不過daddy媽me話遲啲有機會先同我去。去唔到東京阿尼玩,望下都好!我攞著阿頭企係度望咗好耐!講開阿頭,你哋可能唔知係邊位,其實佢係我隨身攜帶o既枕頭,我哋感情好深。除咗食嘢之外,佢可以話係我o既第二最愛,好鍾意摸住佢嚟瞓覺。不過,當我哋返到香港機場o既時候,發現唔見咗阿頭,曾經引起一度恐慌。媽me大為緊張,因為好難買得番阿頭,怕我會扭計。daddy媽me諗嚟諗去都唔知喺邊度同阿頭失散,唯一線索就係lee張相,證明阿頭當時仲喺度。最終點樣?哈!搵唔到!Posted by Picasa

No comments: