Monday, November 19, 2007

Yr.2_19/11/07_USJ探好友

噚晚好夜先至落機,到酒店已經係12點,我哋第二日先正式行程。今日,去咗日本環球影城玩,好好玩!USJ入面有我最鍾意o既卡通人物,有毛毛啦、did加(即係史力加)啦、Hello Kitty啦……Daddy媽me只係同我探我o既好朋友已經玩咗成日嘞!其實,因為我唔夠95cm咁高,所以只係可以睇表演,未有得玩啫。Daddy媽me為咗陪我,更加玩唔到過山車、ET、蜘蛛俠、Jurassic Park、回到未來……不過,我竟然可以玩大白鯊同埋烈火雄心!驚驚呀!Posted by Picasa

No comments: