Friday, June 02, 2006

Day 154_2/6/06_幾時識爬?

幾時識爬?我都未知! Posted by Picasa

5 comments:

Anonymous said...

在 恩:
你好得意呀!!!
幾時返黎俾我see呀

Jane Chan 陳在恩 said...

我星期日會返教會o架!到時見啦!

Anonymous said...

在 恩:
但係我星期日唔知可唔可以返到教會!!!
星期6叫爸爸帶你返教會呀!!!
如果爸爸唔俾,你就喊,話要教會見我,講下笑炸!!!

Jane Chan 陳在恩 said...

我有時星期六都會返教會㗎,如果我媽me返去上堂,都會帶埋我返教會。再唔係,叫daddy請你哋上嚟玩,我最鍾意一啲識欣賞我嘅朋友㗎啦!多謝晒!

Anonymous said...

好呀!!!多謝晒!!!