Sunday, December 31, 2006

Day 366_31/12/06_當年今日

哎呀!居然……居然……daddy媽me偏偏喺今日唔記得同我影相!daddy都深感遺憾,因為今日係我第一個牛一!唔打緊啦,daddy,無問題o架,最緊要係我哋一家人平平安安、齊齊整整!今日特別要感謝神,因為一年內我同我全家每日都經歷主o既保守看顧,亦從好多好愛我哋o既親朋戚友得到祝福我,多謝晒大家!喺lee度,我亦要多謝一直支持、甚至鞭策我哋用blog記下每日逸事o既你哋!好頭好尾,今日出一張「當年今日」o既出世相,讓大家回味同感恩!今日起我lee個blog會不定時更新,如果你習慣每日都「探下」我,我非常歡迎,但係如果你想我哋每逢update都俾個「溫馨update提示」你o既話,請email你o既電郵地址俾我哋啦!請電郵︰kakichan2004@gmail.com。God bless you! Posted by Picasa

No comments: