Sunday, May 03, 2009

Yr.4_3/5/09_黃山谷

在恩︰「Daddy,我哋一齊去黃山谷吖!」
Daddy︰「不如我哋影張相先啦?」
在恩︰「唔好啦!我想去黃山谷呀!」
Daddy很想將在恩每個片段拍下來細細回味,所以千方百計要為她拍照。
Daddy︰「我哋出發前同阿妹影一張相先……吖!睇下你帶啲乜去黃山谷?」
在恩︰「好!」
在恩一邊耐心等待Daddy拿著相機對來對去、按來按去,一邊介紹自己的裝備。
在恩︰「我帶咗地圖、書包、鼓(左手拿著),仲有著咗波鞋(在恩習慣在家赤腳的)、帶咗帽、太陽眼鏡。」
影完相,終於出發了。
在恩︰「等我哋睇下地圖先吖!」
Daddy︰「係!隊長!」
在恩︰「嗰邊!我哋要經過寂靜嘅森林。」

還未告訴大家,如果你不知道哪裡是黃山谷,那你要看下Dora卡通片了。在恩還說那裡有「搗蛋怪」!真不知在恩為何突然會玩起這個Dora角色扮演玩意來!Posted by Picasa

No comments: